هدفون بی سیم i9s مدل TWS 


قیمت : 245000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی هدفون بی سیم i9s مدل TWS 


قیمت هدفون بی سیم i9s مدل TWS 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بی سیم i9s مدل TWS


 



 


پیش درآمد

باپیشرفت فناوری هدفون­‌ها هم در طراحی و قابلیت­‌ها تغییراتی ایجاد شده است که این تغییرات در راستای کارآمدی بیشتر برای استفاده کنندگان بوده است. یکی از مهمترین تغییرات هدفون­‌ها حذف ­‌سیم است. پس از سال­‌ها دیگر از دردسر گره خوردن، پاره شدن سیم رهایی یافته‌­ایم.سیم­ هدفون همیشه از معضلات اصلی  این محصولات به­‌شمار می‌آمده، اما امروزه با معرفی هدفون‌­های بی‌­سیم، استفاده از هدفون و گوش دادن به موسیقی از همیشه راحت­‌تر و لذت بخش­‌تر شده است.

طراحی

در طراحی هدفون بی‌سیم i9s مدل TWS از ایرپاد­های شرکت اپل الهام گرفته شده است.این طراحی زیبا و با کیفیت برای تمامی افراد با سلایق متفاوت مناسب است. نحوه طراحی این مدل به صورتی بوده است که به راحتی در گوش شما قرار می­گیرد و شما قادر هستید کار­های روزانه یا ورزش روزانه خود را به راحتی بدون ترس از افتادن و گم شدن هدفونتان انجام دهید. این هدفون بی سیم در ابعاد مناسبی طراحی شده است تا نه‌تنها به‌خوبی در گوش قرار گیرد بلکه در هنگام تحرک از گوشتان بیرون نیاید. رنگ این هدفون مانند ایرپاد­های اپل سفید رنگ و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. در کنار این محصول محفظه نگهدارنده هم رنگ با هدفون ارائه شده است.شما با استفاده از محفظه علاوه بر شارژ هدفونتان قادر هستید زمانی که از هدفون استفاده نمی­‌کنید ، یک جای مناسب برای نگهداری هدفونتان داشته باشید و امکان گم شدن کالایتان کمتر می­‌شود.

امکانات

امروزه بازار ایرباد‌ها بسیار داغ شده است و تمامی شرکت‌ها دست به تولید ایرباد‌های خود با فناوری‌های کارآمد زده‌اند.هدفون بی‌سیم i9s مدل TWSجدا از طراحی خوب،صدای با کیفیتی هم دارد و شما قادر هستید از موسیقی خود لذت بیشتری ببرید. این کالا به وسیله بلوتوث 4.2 به گوشی هوشمندتان متصل می­‌شود و شما قادر هستید علاوه بر گوش دادن به موسیقی، تماس­‌هایتان را جواب بدهید. یکی از ویژگی‌های این محصول نگهداری 100 ساعت شارژ، در حالت استندبای است.عمر باتری این کالا توسط شرکت سازنده تا 3 ساعت تخمین زده شده است و این مقدار برای استفاده مداوم از محصول است اما نگران باطری نباشید محفظه نگهدارنده همراه این هدفون علاوه بر نگهداری از هدفون شما،آن را شارژ هم می­‌کند و شما با قرار دادن هدفون در محفظه ، شارژ آن را شروع می‌­کنید. وزن این کالا 6.2 گرم است و در استفاده­‌های طولانی مدت گوشتان را اذیت نمی­‌کند. اتصال خوب به تمامی گوشی­‌های هوشمند و کیفیت مطلوب از ویژگی­‌های این کالا است. علاوه بر این امکانات هدفون بی سیم i9s مدل TWS از نظر اقتصادی به­‌صرفه­‌تر از مدل­‌های اپل است.


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


هدفون بیسیم i9s مدل TWS برای افرادی که می‌خواهند از دردسرهای هدفون های بیسیم راحت شوند انتخاب مناسبی است. در طراحی این هدفون‌ها از ایرپادهای اپل الهام گرفته شده.این کالا به رنگ سفید در محفظه نگهدارنده عرضه می‌شود. مدت زمان شارژ در حالت استندبای 100 ساعت است که برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب است. وزن هر کدام از گوشی ها 3.1 گرم و وزن محفظه نگهدارنده 32.8 گرم است.سبکی و ابعاد مناسب این کالا برای قرار گیری در جیب بسیار مناسب است. شما می‌توانید 2 تا 3 ساعت بدون نیاز به شارژ از هدفونتان استفاده کنید. مدت زمان شارژ 1 تا 2 ساعت تخمین زده شده است و به سرعت کالای شما آماده برای استفاده دوباره است. این محصول با سیستم عامل‌های اندروید و آی ا اس سازگار است. در جعبه هدفون بی سیم i9s مدل TWS علاوه بر محظه نگهدارنده، کاور سیلیی برای محفظهو کابل شارژ مدل Lightning به USB 2 هم ارائه شده است.


 



تصاویر بیشتر


 



هدفون بی سیم i9s مدل TWS
هدفون بی سیم i9s مدل TWS
هدفون بی سیم i9s مدل TWS


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بی سیم i9s مدل TWS
هدفون بی سیم i9s مدل TWS
هدفون بی سیم i9s مدل TWS


 


 


هدفون بی سیم i9s مدل TWS ارزان , هدفون بی سیم i9s مدل TWS با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی هدفون بی سیم i9s مدل TWS , اینترنتی هدفون بی سیم i9s مدل TWS, هدفون بی سیم i9s مدل TWS با قیمت 245000 , هدفون بی سیم i9s مدل TWS فقط 245000 , Miscellaneous هدفون بی سیم i9s مدل TWS , Miscellaneous با قیمت 245000,kharid هدفون بی سیم i9s مدل TWS, gheymat هدفون بی سیم i9s مدل TWS  


لیموشو هدفون ,کالا ,طراحی ,استفاده ,شارژ ,محصول ,محفظه نگهدارنده , هدفون ,قادر هستید ,مشاهده جزئیات , miscellaneous ,مشاهده جزئیات محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار جامع تخصصی تکنولوژی و رایانه Digix | DGX فیلم کنکور ارشد برق-کلاس آنلاین رژیم چاقی و لاغری آنلاین